• Trabzon 7 °C

Spor

Güncelleme :21.05.2011 12:25|Haber Tarihi :21.05.2011 12:23|6 Yorum

Oğuzhan'dan Trabzon'a kötü haber

Oğuzhan'dan Trabzon'a kötü haber Oğuzhan'dan Trabzon'a kötü haber Oğuzhan'dan Trabzon'a kötü haber
E-PostaTakip etYazdır

Türk asıllı Hollandalı futbolcu Oğuzhan Özyakup, Arsenal'in önerdiği 2,5 yıllık yeni kontrat teklifini kabul ederek kulübünde kaldı.

İngiltere Premier Lig takımlarından Arsenal'in genç takımında forma giyen ve yetenek avcılarının peşinde koştuğu Türk asıllı Hollandalı futbolcu Oğuzhan Özyakup (18), takımının önerdiği yeni kontrat teklifini kabul ederek, 2,5 yıllık mukaveleye imza attı.

"Arsenal olmasaydı Trabzonspor'a imza atacaktım" diyen genç yetenek takımını tercih etmesi konusunda "Arsenal'in bana emeği çok büyük. İlk tercihimin kulübüm olacağını her defasında söylemiştim. Ben burada kendimi biraz daha geliştirerek A takımın formasını giymek istiyorum. Bana güvenenlerin mahcup olmayacağını zaman gösterecek" diyerek kulübünde kalmasından dolayı mutlu olduğunu söyledi.

Trabzonlu ailenin çocuğu olan 18 yaşındaki Oğuzhan Özyakup ile A Milli Futbol Takım Teknik Direktörü Guus Hiddink ve Oğuz Çetin 2010 yılının Ekim ayında, Londra'da genç futbolcuyla bir görüşme yapmış ve Oğuzhan'ı Türk Milli Takımı'na davet etmişti. Özyakup, halen Hollanda U19 Milli Takımı'nın formasını giyip kaptanlığını yapıyor.

Okuyucu Yorumları

Toplam 6 yorum eklendi.

  • doğru kararAhmert21 Mayıs 2011 Cumartesi 15:54

    Bize gelseydi kesinlikle kariyeri çökecekti. En azından 2 yıl 1461 karadenize yollanacaktı. Şampiyonlar ligine yakışır oyuncular alınmalı. Hele elemeyle katılacaksak vay halimize kesin elenecez.

     BeğendimBeğenmedim
  • yönetimedeath_time21 Mayıs 2011 Cumartesi 15:40

    96 yılında olduğu gibi bu senede aynı senaryolar olacak takımın yarısı satılacak yerine daha düşük maliyetli futbolcular alınacak seneye ilk 5 e zor oynarız şimdiden geçmiş olsunnnnnnnnnnnn

     BeğendimBeğenmedim
  • basiretsiz yonetımhmamba21 Mayıs 2011 Cumartesi 14:28

    Ya zaten bızım yonetıcılerın işden anlamadıgı lıgın ılk yarısında ortaya cıktı adam gıbı 2 topcu alsalardı takım sampıyon olmustu coktan yanı bzızımkıler transfer yapma beceresıne sahıp degıller hadı alsınlar sezer ozturk ozan ıpek gıbı oyuncular sozlesmesını uzatsınlar selcuk ıle o zaman takdır edılırler.

     BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 6 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Kara'dan Hacıosmanoğlu'na çok sert eleştiri22 Aralık 2014 Pazartesi 17:34