• Trabzon 12 °C

Bölgesel

Güncelleme :26.03.2009 16:30|Haber Tarihi :26.03.2009 16:30

Ahmet Usta Trabzon’da açıldı

Ahmet Usta Trabzon’da açıldı Ahmet Usta Trabzon’da açıldı Ahmet Usta Trabzon’da açıldı
E-PostaTakip etYazdır

Trabzon'un Uzun Sokak Caddesi'nde bugün yoğun bir katılımla Ahmet Usta Elit Kebap adı altında 2. Şubesini Trabzon'da halkın hizmetine açtı.



Elit Kebap Salonu'nun açılışına halktan yoğun bir ilgi olduğu görüldü.Ekonomik krizin yaşandığı bugünlerde işyeri sahipleri Ahmet Kartal, Nedim Güreoğlu. Mehmet Yoğurtçu, krize rağmen Trabzon'da istihdama katkı sağlayacaklarını belirtirken, “Konsept olarak Trabzon'umuza yakışır bir ilke imza attık” dediler.

Bu haber toplam 9825 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 yorum eklendi.

Diğer Haberler
  • Rize'de elektrik kesintisi19 Nisan 2014 Cumartesi 14:13
  • Hacıosmanoğlu'nun acı günü19 Nisan 2014 Cumartesi 14:05
  • Trabzon'da ilgi azaldı! 19 Nisan 2014 Cumartesi 13:51
  • Giresun'da dev operasyon: 7 kişi tutuklandı 19 Nisan 2014 Cumartesi 13:02
  • Ordu havaalanında inekler otluyor!19 Nisan 2014 Cumartesi 12:45
  • Trabzon'da engelliler evliliğe nasıl bakıyor?19 Nisan 2014 Cumartesi 12:43
  • Trabzon Ülkü Ocakları bitmek üzere! 19 Nisan 2014 Cumartesi 12:32
  • Trabzon mitingi başına dert oldu! 19 Nisan 2014 Cumartesi 11:39
  • Trabzon'a biyolojik inceleme!19 Nisan 2014 Cumartesi 11:37
  • Trabzon'da ne kadar araç var?19 Nisan 2014 Cumartesi 11:07
    • ÇOK OKUNANLAR

    İnternet üzerinden Güvenli Online Ukash satın alma Adresi Ukashal.com.tr Ukash Kart Resmi Web Sitesidir.

    sanalbasin.com üyesidir

    ÜYE İŞLEMLERİ