• Trabzon 27 °C

Spor

Güncelleme :19.11.2012 23:13|Haber Tarihi :19.11.2012 14:05|17 Yorum

Maça doğru...

Maça doğru... Maça doğru... Maça doğru...
E-PostaTakip etYazdır

Spor Toto Süper Lig'de 12. haftanın kapanış mücadelesinde Orduspor ile Trabzonspor karşı karşıya gelecek.

 19 Eylül Stadı'nda oynanacak karşılaşmayı hakem Özgür Yankaya yönetecek. Yankaya'nın yardımcılıklarını Selçuk Kaya ve Volkan Narinç yapacak.

Muhtemel 11'ler

ORDUSPOR
Fornezzi , Agus Garcia Iniguez , Miguel Garcia, Atila Turan ,Şamil Cinaz, Ali Çamdalı,
Nizamettin, Umbides, Alfredo Monje, Stancu, Hasan Kabze

TRABZONSPOR
Onur, Serkan, Giray, Bamba, Emerson, Yasin, Soner, Colman, Sapara, Halil, Janko

Trabzonspor bu karşılaşmada  bordo forma, bordo şort ve bordo çorapla mücadele edecek. Kaleci ise yeşil forma, yeşil şort ve yeşil çorap giyecek.

Kapılar kaçta açılacak?

Karşılaşmayı stadyumdan izlemek isteyenler tribünlere  17.00'den itibaren giriş yapabilecek. Öte yandan kulüp yetkilileri beklenen tahmini seyirci sayısının 12 bin olduğunu bildirdiler. Ayrıca maçta 780 kişilik misafir takım tribününün tamamı kullanılacak. Müsabakada 750 resmi, 234 özel olmak üzere 984 güvenlik mensubu görev yapacak.

Bu haber toplam 7378 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 17 yorum eklendi.

  • elinin koruali kocyigit19 Kasım 2012 Pazartesi 18:15

    Allah askina Senol gunes i elestiren taraftara bakin. size ne demeli acaba? surada 12 yorum var 11 tanesi adrian nerde diyor. BEYLER ADRIAN SAKAT anladinizmi adam gibi trftarliginizi yapin. heiniz hoca olmusunuz. bi kendinize gelin yahu.

     BeğendimBeğenmedim
  • 18:08HABİL ÇELİK19 Kasım 2012 Pazartesi 18:08

    Nasil taraftarsiniz ya. Adrian in adalesinde cekme var. bos bosta konusmayin biraz susun ve destek olun biktim sizden ya. Okumicam diyorum

    BeğendimBeğenmedim
  • 18:05onur cak19 Kasım 2012 Pazartesi 18:05

    Şenol hocanin adamlari 3 oldu: serkan halil bide yorum yazan Yusuf Bakan. Bak kardesim bizim gorevimiz ne goruyorsak onu yazmak sen de oyle yap. Halilin gecen seneden beri iyi oynadigi 2 mac gosterebilir misin. son 2 macta en cok hatayi yapan Serkanin yerine kendi evladimiz Zeki oynasin demektir aslinda Trabzon spor taraftarligi. 6 yaşından beri TS hastaligina tutuldum. Tam 23 yıl olmuş. Gokdeniz-Fatih-Yattarali donem haric beni büyüleyen futbol izlemedim. Benim istegim guzel futbol. Ve iyi futbol iyi oyuncularla oynanir. Bunun başka izahı var mi?

    BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 17 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Trabzonspor Köln maçında neler oldu?31 Temmuz 2014 Perşembe 21:30