• Trabzon 19 °C

Spor

Güncelleme :14.11.2009 13:50|Haber Tarihi :14.11.2009 13:50|5 Yorum

Karaman'dan Yattara açıklaması

Karaman'dan Yattara açıklaması Karaman'dan Yattara açıklaması Karaman'dan Yattara açıklaması
E-PostaTakip etYazdır

Trabzonspor Sportif Direktör Ünal Karaman'ı bu açıklamaları inceleyeceklerini belirterek, "Bize tedavi sonrası eski günlerine döneceğine dair söz verdi" diye konuştu.

Trabzonspor'da yıldız futbolcu Ibrahima Yattara'nın tedavi için Türkiye'yi veya Avrupa'yı değil de, ülkesi Gine'yi seçmesinin şokunu yaşayan yönetim, ikinci bir şokla daha sarsıldı.

Futbolcunun giderken yaptığı, "Tedavi masraflarımı kendim karşılayacağım. Beni göndermeye çalışan yönetime sahada cevap vereceğim" şeklindeki açıklamalarının bozuk Türkçe'sinden dolayı mı, yoksa bilerek mi yapıldığını araştıran yönetim, gerekirse Gineli oyuncuyu uyaracak.

Trabzonspor Sportif Direktörü Ünal Karaman, yaptığı açıklamada, Yattara'nın giderken kendilerine çeşitli sözler verdiğini belirterek, "Bize tedavi sürecinin ardından eski günlerine döneceğine dair sözler verdi. Biz de kafasının rahat etmesi için ona izin verdik. Ülkesinde doktoruna gözüktükten sonra daha motive olmuş bir şekilde Trabzon'a dönecektir" dedi.

Karaman, Yattara'nın yaptığı sivri açıklamaların kendisini tam olarak ifade edememesinden kaynaklanabileceğini de belirterek, "Tedavi masraflarını kendisinin karşılaması gibi bir şey söz konusu olamaz. Trabzonzonspor böyle küçük paraların hesabını futbolcudan soracak bir kulüp değil" dedi.

Bu haber toplam 2145 defa okunmuştur
Okuyucu Yorumları

Toplam 5 yorum eklendi.

  • BU KAÇINCI.ADIL14 Kasım 2009 Cumartesi 19:00

    TRABZONSPORU yattara mı kurtaracak.
    Bırakın allah aşkına.

    BeğendimBeğenmedim
  • adam değilNECDET AYDOĞDU14 Kasım 2009 Cumartesi 16:58

    yattara adam değil geçtiğimiz perşembe akşamı saat 19:00 da forum da önümüzden bir bayan hızla kapıdan çıkıp hemen sağda karanlık bir köşede bekleyen son model jeep e bindi az sonra araba önümüzden geçti içinde yattara anladınızmı hemde takımın kaptanı eşiyle içerde otururken yattarada onlarla olabilirdi ama o herzamanki gibi.......keyfinin peşinde çok yetenekli seviyoruz kendisini ama adam değil bir gün birilerinin sabrı taşacak kötü yapacaklar kendisini

    BeğendimBeğenmedim
  • ...................ofluyattara14 Kasım 2009 Cumartesi 14:13

    bu kulüp doktoru ne işe yarar cıkıp maçlarla ilgili yorum yapacagına gitsin futbolcuların tedavileriyle ilgilensin bu ne adam ilk sakatlandıgında sivas macına yetişicek diye acıklama yaptı ihsan alioglumudur nedir nerde yattara böyle doktorluk olurmu adamı niye dinden imandan cıkartıyosunuz bu adamları görünce bana bişey oluyo servetin ayagı kırıldı 1 ayda döndü sahalara bizimki sakatlanıyo sezonu kapadı ahırmı orası trabzonspor kulübümü ne insanlarınız siz ya yemin ederim midem bulanıyo artık

    BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 5 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Halilhodzic: Galibiyete ihtiyacımız var22 Ekim 2014 Çarşamba 13:17
  • Terim'den 'küfür' açılımı!22 Ekim 2014 Çarşamba 13:11
  • Trabzonspor'da sol bek sıkıntısı!22 Ekim 2014 Çarşamba 13:07
  • Aykut'un vukuatları artık yetti!22 Ekim 2014 Çarşamba 13:05
  • "Trabzonspor kaliteli ama..."22 Ekim 2014 Çarşamba 13:01
  • Trabzonspor zorlu virajda22 Ekim 2014 Çarşamba 12:52
  • Trabzonspor'a Fenerbahçe öncesi moral!22 Ekim 2014 Çarşamba 12:48
  • Eski TS'liden skandal!22 Ekim 2014 Çarşamba 12:46
  • Yıldız oyuncudan UEFA'ya isyan22 Ekim 2014 Çarşamba 12:40
  • UEFA sıralamasında son durum22 Ekim 2014 Çarşamba 12:16

  • LİGLER
    • 1. Beşiktaş6144
    • 2. Galatasaray6133
    • 3. Akhisar Belediyespor6132
    • 4. Mersin İdmanyurdu6102
    • 5. Fenerbahçe6100
    • 6. Kasımpaşa691
    • 16. Karabükspor64-2
    • 17. Kayseri Erciyesspor64-2
    • 18. Balıkesirspor64-4
    • Tümü
    • ÇOK OKUNANLAR