• Trabzon 26 °C

Spor

Güncelleme :07.06.2013 12:10|Haber Tarihi :04.06.2013 08:39|3 Yorum

İmza töreni ertelenebilir

İmza töreni ertelenebilir İmza töreni ertelenebilir İmza töreni ertelenebilir
E-PostaTakip etYazdır

Trabzonspor'da Mustafa Akçay, Hami Mandıralı ve Hüseyin Çimşir için yarın imza töreni yapılması planlanıyordu.

Ancak Fatih Tekke konusunda yaşanan beklenmedik gelişmenin ardından bu töreninin ertelenebileceği öğrenildi. Yönetim, her şeye rağmen bu hafta içerisinde imza törenini yapmakta kararlı.

Bu haber toplam 10970 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 3 yorum eklendi.

  • SENEYE ZOR GÜNLER BİZİ BEKLİYORONUR04 Haziran 2013 Salı 12:24

    Sanırım önümüzdeki sezon çok kötü bir sezon daha bizi bekliyor, Fatih Tekke dendi adam anlaşmadan gitti, Hami geliyor dediler şimdi de ertelenebilir diyorlar, şimdi de Ünal Karaman diyorlar, Ünal,Şenol Güneş zamanında da vardı ne işi yaradı hiçbir işe yaramadı, Serkan bekleme de diyorlar,Serkan'ı gönderin gitsin ya adam zaten duba gibi şişmiş göbek önde popo arka da zaten vucüt ölçüleri futbola müsahit değil....Transferde de yok Fatih Tekke Dinamo Moskova'eda futbolcu bakmaya gitti, ok Gökdeniz gelecek fasa fiso...GS Başkanı Ünal Aysal!'a bakın adam icraat yapıyor ya bizim Hacıosmanoğlu'da başladı o kupa gelecek, seneye bizim için durumlar çok kmötü görünüyor,Alper Potuk'da gitti.... Muharrem Usta'da en azından ekonomilk güç vardı, Ha

     BeğendimBeğenmedim
  • Yüze göze bulaştırmakhasan düzgün04 Haziran 2013 Salı 12:06

    Bu nedir yahu bukadar beceriksizlik olurmu.Onca deneyimi var başkanın hata üstüne hata yapmaya devam ediyor .Önce asilleri bir atayın bakalım görelim sonra o kişiler size kiminle çalışacaklarını söylesinler sizde onları alırsınız.Birgün biri ertesigün bir başkası sonra ayrılmalar nedir bu istikrarsızlık yakışmıyor bunlar bu şehire Ünal doğru tercih fatih hüseyin bu takımın hiçbir yerinde olmamalı ayıptır yazıktır.

     BeğendimBeğenmedim
  • önce sözleşmeler yapılsın sonra konuşulsunHüseyin Şahin04 Haziran 2013 Salı 09:55

    eğer yönetim hocalığa akçayı direktörlüğe ünalı getiriyorsa önce onlarla sözleşme yapsın sonra da bu kişiler kendi ekiplerini oluştursunlar.o, bu diyerek bu işler olmaz.kimse yanlış yapmasın.

     BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 3 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Akçay eski Fenerli'yi kabul edecek mi?28 Temmuz 2014 Pazartesi 08:37