• Trabzon 26 °C

Spor

Güncelleme :20.07.2012 10:06|Haber Tarihi :20.07.2012 09:56|3 Yorum

Hasan'da 'formalarımız temiz' dedi

Hasan'da 'formalarımız temiz' dedi Hasan'da 'formalarımız temiz' dedi Hasan'da 'formalarımız temiz' dedi
E-PostaTakip etYazdır

 

Trabzonsporlu olan Yalnızoğlu, TS Club’ın Pazar kapı şubesini ziyaret etti. Sırtına 53 numaralı Trabzonspor forması geçiren Survivor Hasan, ”Şenol Güneş’i çok seviyorum. Burak’a da büyük saygım var. Keşke takımda kalsaydı” dedi. 

En son, Trabzonspor’un Şükrü Saraçoğlu Stadı’nda Fenerbahçe ile karşılaştığı ve 2-0 kaybettiği maçı izlediğini söyleyen Hasan, ”O maçta çok üzülmüştüm” dedi. Futbol oynamadığını ancak Trabzonspor taraftarı olduğunu belirten Hasan Yalnızoğlu, ”Madem Burak yok öyleyse ben o mevkiiye adayım” diye de espri patlattı.

Hasan’ın, özellikle ”formalarımız tertemiz” sloganı ile piyasaya sürülen Trabzonspor’un beyaz formasını seçmesi de dikkat çekti.

Okuyucu Yorumları

Toplam 3 yorum eklendi.

  • boşuna sevmek olmaz, sebebinide açıklaselimcan20 Temmuz 2012 Cuma 19:31

    arkadaşım, şenol güneşin nesini seviyorsun, onu açıklasaydın da biz de öğrenseydik.
    yok ikinci olmuş yok uyduruktan bir dünya 3. sü olmuş ki alakası yoktur. kırk kere yazdık..
    lütfen anlatın bu kalıplaşmış cümlelerin dışındaki özelliklerini de bizde ikna olalım ve daha eleştirmeyelim kendilerini.

     BeğendimBeğenmedim
  • yazık olduBordo.Mavi20 Temmuz 2012 Cuma 15:04

    Hasan'ın kazanmasını istiyordum ama Nihat kazandı.Acun yine ayar çekmiştir olsun Bize Her Yer TRABZON!

     BeğendimBeğenmedim
  • SURVIVOR+ILICALI ve FENERGENEKONŞAM-PİYON20 Temmuz 2012 Cuma 10:43

    Gelin kitabı bir de bu yönden okuyalım. Hasan hangi takımlı Trabzon. Ilıcalı kim? Fenergenekon şer çetesi üyesi. Survıvor'un gerçek birincisi kim? Hasan. Nihat Doğan boşuna bağırmıyor değil mi?

     BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 3 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • UEFA'dan Bıçıkaçı'ya kritik görev01 Ağustos 2015 Cumartesi 13:13