• Trabzon 16 °C

Spor

Güncelleme :30.03.2012 16:34|Haber Tarihi :30.03.2012 16:33|6 Yorum

FB'ye Trabzon maçı öncesi şok

FB'ye Trabzon maçı öncesi şok FB'ye Trabzon maçı öncesi şok FB'ye Trabzon maçı öncesi şok
E-PostaTakip etYazdır

Antrenmanda sağ arka alt adalesinde ağrı hisseden Emre Belözoğlu'nun tedbir amaçlı olarak çalışmayı yarıda bıraktığı belirtildi.

 

Sarı-lacivertlilerin, teknik direktör Aykut Kocaman yönetiminde, Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde gerçekleştirdiği basına kapalı antrenmanda, sağ arka alt adalesinde ağrı hisseden Emre Belözoğlu'nun tedbir amaçlı olarak çalışmayı yarıda bıraktığı belirtildi.

Arka adalesindeki sertleşme nedeniyle önceki gün antrenmanı yarıda bırakan Orhan Şam takımla çalışmalara katılırken, tedavi süreçleri devam eden Sezer Öztürk ve Özgür Çek, kendileri için hazırlanan özel program dahilinde çalışmalarını sürdürdü.

 

Fenerbahçe, yarın öğleden sonra Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan hareket edecek özel uçakla Trabzon'a gidecek.

Bu haber toplam 10637 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 6 yorum eklendi.

  • bu sürecteOnAir_TS31 Mart 2012 Cumartesi 08:06

    emre denen sahis bu sürecte hicbir sey yapmamis gibi arka planda kalmasi cok enteresan bir olay.

     BeğendimBeğenmedim
  • Emre bitmiş okeye dönüyoANTİ-BURSA31 Mart 2012 Cumartesi 00:47

    Emre futbolu bıraktıktan sonra hiç de güzel anılmayacak herkes nefret etti Emre'den.

     BeğendimBeğenmedim
  • bizi ilgilendirmezOnAir_TS30 Mart 2012 Cuma 19:37

    bizi bizim takimimiz ilgilendirir, ve pazar günü hepsi birer kahraman olarak sahadan ayrilacaklarindan kimsenin süphesi varmi.

     BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 6 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • G.Saray TFF ve Çakır'ı bombaladı!20 Nisan 2014 Pazar 15:15
  • Düzyurtspor oynamadan kazandı!20 Nisan 2014 Pazar 14:44
  • Trabzon temsilcileri maçları20 Nisan 2014 Pazar 14:30
  • Zokora ve Colman'a af yok!20 Nisan 2014 Pazar 14:13
  • Zeki'den Mandıralı'ya teşekkür20 Nisan 2014 Pazar 14:12
  • TS Başkanı hangi futbolcuya teşekkür etti?20 Nisan 2014 Pazar 14:10
  • İşte Trabzonspor'un ilk 3 yolcusu!20 Nisan 2014 Pazar 14:07
  • 1461 Trabzon yine umutları tüketti20 Nisan 2014 Pazar 13:30
  • A.Yıldırım ne zaman ait olduğu yere gidecek?20 Nisan 2014 Pazar 13:24
  • 17 Aralık'ta Trabzonspor sorgusu! 20 Nisan 2014 Pazar 12:48
  • LİGLER
    • 1. Fenerbahçe296637
    • 2. Beşiktaş295421
    • 3. Galatasaray305321
    • 4. Trabzonspor304612
    • 5. Kasımpaşa304414
    • 6. Sivasspor29430
    • 16. Kayseri Erciyesspor3030-17
    • 17. MP Antalyaspor2928-8
    • 18. Kayserispor3026-24
    • Tümü
    • ÇOK OKUNANLAR

    İnternet üzerinden Güvenli Online Ukash satın alma Adresi Ukashal.com.tr Ukash Kart Resmi Web Sitesidir.