• Trabzon 26 °C

Spor

Güncelleme :04.07.2012 16:31|Haber Tarihi :04.07.2012 15:54|37 Yorum

Egemen ve Burak açıklaması

Egemen ve Burak açıklaması Egemen ve Burak açıklaması Egemen ve Burak açıklaması
E-PostaTakip etYazdır

Trabzonspor Başkanı Sadri Şener, basın mensuplarının sorularını yanıtladı.

 

Şener, mahkemede konuşulan olaylardan; Burak Yılmaz ve transfer gündemi hakkında açıklamalarda bulundu.

 

İşte başkanın sözleri...

"Mahkeme başkanı beni ön tarafa oturtmak istedi. Ben gelmem dedim o ısrar etti. Bir süre sonra Aziz Yıldırım'ın yanına oturttu.

 

1 saat ben sağ tarafa o sol tarafa ayrı yerlere bakıp oturduk. Türk adaleti şampiyonluğumuzu tescil etti. Kimse 28 yıldır şampiyonluk yok demesin" dedi.

 

Burak Yılmaz'ın mukavelesinde 5 milyon euro maddesinin bulunduğunu dile getiren Şener, "Bundan sonraki satışın yüzde 25'ini almak şartıyla ayrılabilir maddesi var. Bir tek 5 milyon euro veren kulüp yok.

 

Sadece Lazio var ama onlarda farklı şekilde ödemek istiyor. Burak da hocayla konuşmuş kibar ve efendi şekilde. Trabzon'a gelmek istemediğini yurt dışına ya da başka takıma gitmek istediğini söylemiş.

 

Ayrılırken Trabzonspor ebedi takımı olsun istiyor.

 

Burak transferiyle net bir gelişme yok ama 10'una kadar netleşir. Egemen Korkmaz'ın gelmek istediğini ve hocanın da onu istediğini biliyorum. Bugün görüşme yapıldı mı bilmiyorum" şeklinde konuştu.

Bu haber toplam 27615 defa okunmuştur
Okuyucu Yorumları

Toplam 37 yorum eklendi.

  • Burak takasıburak-ist05 Temmuz 2012 Perşembe 10:07

    Burakı 7 milyon euro+baros,sercan yıldırım,çağlar ve kazım kazım takasla galatasaraya verin.

    BeğendimBeğenmedim
  • geztak ı alın...selimcan05 Temmuz 2012 Perşembe 05:40

    İkisi de gitti.
    gesçak ı alın. adam hala canavar gibi yunan milli takımında oynuyor.
    bir yıllığına kiralayın.
    takımın başındaki bunu göremez,yönetime hala tek bir liste vermeyen bu adamdan hala ne fayda umuluyor..
    işte size hem ucuz hem de golcü bir futbolcu.
    fenerbahçeye samsun sporda oynarken 3 gol atan bu değil mi..hala bilinmeyenlerin peşinde dolaşıyorsunuz...

    BeğendimBeğenmedim
  • golapoktay kücük04 Temmuz 2012 Çarşamba 23:25

    valla yorumunu cok beyendim dogrulari yazmissin bizim baskanin haberi yok herhalde gelcekten egemenin fenere gittiyinden pes dogrusu

    BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 37 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Süper ŞOV bugün başlıyor 29 Ağustos 2014 Cuma 10:52