• Trabzon 13 °C

Spor

Güncelleme :08.04.2013 17:07|Haber Tarihi :08.04.2013 10:01|13 Yorum

Deplesman dönüşü İsyan Bestesi

Deplesman dönüşü İsyan Bestesi Deplesman dönüşü İsyan Bestesi Deplesman dönüşü İsyan Bestesi
E-PostaTakip etYazdır

Dün oynanan ve Trabzonspor’un Akhisar Belediyespor karşısında aldığı 1-0’lık yenilginin ardından tepkiler devam ediyor.

Trabzonspor’un Akhisar Belediyespor karşılaşısında yalnız bırakmamak için Manisa’ya giden Bordo-Mavi net topluluğuna ait taraftar grubu maç sonrası isyanlarını kemençe eşliğinde seslendirdikleri mısralarla dile getirdiler.

Paylaşım sitelerinde yayına koyulan ve büyük bir kitle tarafından izlenen video da, Başta Sadri Şener, yönetim ve futbolculara atıfta bulunuluyor.

Taraftar Gurubunun otobüste yaptıkları ve videoya da kaydettikleri besteleri şöyle:

 

İzlemek İçin Tıklayınız

Yıllarca uyumuşuz, bir rüyaya dalmışız,

Biz bu Sadri Şener’e nasıl da inanmışız,

Bu şans bizi bulmadı, Çok denedik olmadı

Adam gibi futbolcu da Trabzon’da kalmadı.

 

Topçu dedik oynamaz, Hoca dedik oynatmaz

Sadri ve yönetimi hiçbir işe yaramaz

Bu şans bizi bulmadı,Çok denedik olmadı

Adam gibi fulbolcu da Trabzon’da kalmadı.

 

Deplesman yollarında bitmiyor bu çileler,

Adam gibi oynayın ulan ruhsuz  i…ler

Bu şans bizi bulmadı,Çok denedik olmadı

Adam gibi fulbolcu da Trabzon’da kalmadı.

Kaynak:
Bu haber toplam 12935 defa okunmuştur
Okuyucu Yorumları

Toplam 13 yorum eklendi.

  • Şike Şike Şike Şike Şike Şike Şike ŞikeYasar Dursun08 Nisan 2013 Pazartesi 15:06

    Hakli yada haksiz tepkilerimizi gösterirken bir gerceyi lütfen unutmiyalim: 2011 Sezonun sonundan sonra Sadri Sener hatalar yapmisdir. Az da yapmamisdir. Ama Trabzonsporumuzun bugünkü halere düsmesinin ilk ve ilk nedeni fenevli Şikeciler ve onlari koriyan TFF, ve Şike len hic ilginenmeyen bütün süper lig takimlari dir! Sadri Sener gitsin gitmesin, bu bize yapilmis hainligi unutmamaliyiz! ne yazik ki Şikecilere ve TFF´e kendi insanimiza gösterdimiz tepkiyi gösteremiyoruz. Sadri Sener bize bir süper kupa, bir kupa, bir sampiyonluk ve sampiyonlar ligini yasatirdi. hatalarindan yüzünden nekadar tepkimize, elestirmeye hakimiz varsa, okadarda saygisizlik ve nankörlük yapilmamaliyiz.

     BeğendimBeğenmedim
  • hesap vereçeksınolcay basturkoglu08 Nisan 2013 Pazartesi 14:34

    Kongre de yönetimi ibra etmeyeceğız, sonu ne olursa olsun, bu kadar parayı nasıl ve kime neden verdiğini ve o yeniden sahip olduğun servetin nerden geldiğini soyleyerek gideceksin yağma yok. Belkide akyazi da yapilaçak olan iş yerlerının dağıtımını bekliyorsun, zaten yapılacağı yoka onunda.

    BeğendimBeğenmedim
  • hesap ver gıt!!!hasan yener08 Nisan 2013 Pazartesi 14:12

    hesap verıp oyle gıtceksın sadrı sener..cıkcaksın neden 1lıralık oyunculara 100lıra verdığını anlatacaksın neden yıldızlarını sağa sola peskes cektığını anlatcaksın..neden şike surecınde kendı adamın dururken demırorenı destekledığınıde anlatcaksın yonetıme adam soktunda ne oldu herhafta doğranıyor ts hakemler tarafından ses cıkaramıyorsun..cıkcaksın hangı sıyasılerın sana baskı yapıp sus dedığınıde anlatcaksın..40mılyonla aldığın borcun enden 140mılyon olduğunu ustelık arada sampıyonlar lıgıde oynanamasına rağmen anlatcaksın..şike surecınde enden gereklı yerlere gereklı muracatları yapmayıp bekledığınıde anlatcaksın ondan sonra defolup gıtceksın..oyle ıflasdan kurtuldum yukumu tuttum gorevımı tamaladım hadı bana eyvallah demek yok..

     BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 13 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Yanal Dönemi Galibiyetle Başladı22 Kasım 2014 Cumartesi 21:29
  • Yusuf Erdoğan konuştu22 Kasım 2014 Cumartesi 21:22
  • Golleri Cezayire hediye etti22 Kasım 2014 Cumartesi 21:14
  • G. Saray'ta taraftarı isyanda 22 Kasım 2014 Cumartesi 21:04
  • İşte Trabzonspor'un yeni antrenörü 22 Kasım 2014 Cumartesi 21:00
  • 14 hafta sonra bitti 22 Kasım 2014 Cumartesi 20:57
  • Buda mı penaltı değil hakem!22 Kasım 2014 Cumartesi 20:23
  • İlk yarı böyle geçti22 Kasım 2014 Cumartesi 20:01
  • Çaykur Rizespor'da hüzün22 Kasım 2014 Cumartesi 19:50
  • G. Saray taraftarı Yanal ile... 22 Kasım 2014 Cumartesi 19:10



  • LİGLER
    • 1. Fenerbahçe9194
    • 2. Galatasaray1019-2
    • 3. Mersin İdmanyurdu10174
    • 4. Beşiktaş9172
    • 5. Trabzonspor10153
    • 6. Gaziantepspor9151
    • 16. Karabükspor97-3
    • 17. Sivasspor96-6
    • 18. Balıkesirspor95-10
    • Tümü
    • ÇOK OKUNANLAR