• Trabzon 17 °C

Spor

Güncelleme :08.04.2013 17:07|Haber Tarihi :08.04.2013 10:01|13 Yorum

Deplesman dönüşü İsyan Bestesi

Deplesman dönüşü İsyan Bestesi Deplesman dönüşü İsyan Bestesi Deplesman dönüşü İsyan Bestesi
E-PostaTakip etYazdır

Dün oynanan ve Trabzonspor’un Akhisar Belediyespor karşısında aldığı 1-0’lık yenilginin ardından tepkiler devam ediyor.

Trabzonspor’un Akhisar Belediyespor karşılaşısında yalnız bırakmamak için Manisa’ya giden Bordo-Mavi net topluluğuna ait taraftar grubu maç sonrası isyanlarını kemençe eşliğinde seslendirdikleri mısralarla dile getirdiler.

Paylaşım sitelerinde yayına koyulan ve büyük bir kitle tarafından izlenen video da, Başta Sadri Şener, yönetim ve futbolculara atıfta bulunuluyor.

Taraftar Gurubunun otobüste yaptıkları ve videoya da kaydettikleri besteleri şöyle:

 

İzlemek İçin Tıklayınız

Yıllarca uyumuşuz, bir rüyaya dalmışız,

Biz bu Sadri Şener’e nasıl da inanmışız,

Bu şans bizi bulmadı, Çok denedik olmadı

Adam gibi futbolcu da Trabzon’da kalmadı.

 

Topçu dedik oynamaz, Hoca dedik oynatmaz

Sadri ve yönetimi hiçbir işe yaramaz

Bu şans bizi bulmadı,Çok denedik olmadı

Adam gibi fulbolcu da Trabzon’da kalmadı.

 

Deplesman yollarında bitmiyor bu çileler,

Adam gibi oynayın ulan ruhsuz  i…ler

Bu şans bizi bulmadı,Çok denedik olmadı

Adam gibi fulbolcu da Trabzon’da kalmadı.

Kaynak:
Bu haber toplam 12601 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 13 yorum eklendi.

  • Şike Şike Şike Şike Şike Şike Şike ŞikeYasar Dursun08 Nisan 2013 Pazartesi 15:06

    Hakli yada haksiz tepkilerimizi gösterirken bir gerceyi lütfen unutmiyalim: 2011 Sezonun sonundan sonra Sadri Sener hatalar yapmisdir. Az da yapmamisdir. Ama Trabzonsporumuzun bugünkü halere düsmesinin ilk ve ilk nedeni fenevli Şikeciler ve onlari koriyan TFF, ve Şike len hic ilginenmeyen bütün süper lig takimlari dir! Sadri Sener gitsin gitmesin, bu bize yapilmis hainligi unutmamaliyiz! ne yazik ki Şikecilere ve TFF´e kendi insanimiza gösterdimiz tepkiyi gösteremiyoruz. Sadri Sener bize bir süper kupa, bir kupa, bir sampiyonluk ve sampiyonlar ligini yasatirdi. hatalarindan yüzünden nekadar tepkimize, elestirmeye hakimiz varsa, okadarda saygisizlik ve nankörlük yapilmamaliyiz.

     BeğendimBeğenmedim
  • hesap vereçeksınolcay basturkoglu08 Nisan 2013 Pazartesi 14:34

    Kongre de yönetimi ibra etmeyeceğız, sonu ne olursa olsun, bu kadar parayı nasıl ve kime neden verdiğini ve o yeniden sahip olduğun servetin nerden geldiğini soyleyerek gideceksin yağma yok. Belkide akyazi da yapilaçak olan iş yerlerının dağıtımını bekliyorsun, zaten yapılacağı yoka onunda.

    BeğendimBeğenmedim
  • hesap ver gıt!!!hasan yener08 Nisan 2013 Pazartesi 14:12

    hesap verıp oyle gıtceksın sadrı sener..cıkcaksın neden 1lıralık oyunculara 100lıra verdığını anlatacaksın neden yıldızlarını sağa sola peskes cektığını anlatcaksın..neden şike surecınde kendı adamın dururken demırorenı destekledığınıde anlatcaksın yonetıme adam soktunda ne oldu herhafta doğranıyor ts hakemler tarafından ses cıkaramıyorsun..cıkcaksın hangı sıyasılerın sana baskı yapıp sus dedığınıde anlatcaksın..40mılyonla aldığın borcun enden 140mılyon olduğunu ustelık arada sampıyonlar lıgıde oynanamasına rağmen anlatcaksın..şike surecınde enden gereklı yerlere gereklı muracatları yapmayıp bekledığınıde anlatcaksın ondan sonra defolup gıtceksın..oyle ıflasdan kurtuldum yukumu tuttum gorevımı tamaladım hadı bana eyvallah demek yok..

     BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 13 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • 17 Aralık'ta Trabzonspor sorgusu! 20 Nisan 2014 Pazar 12:48
  • Henrique kadro dışı kalmaktan kurtuldu ve...20 Nisan 2014 Pazar 11:58
  • Trabzon temsilcileri maçları20 Nisan 2014 Pazar 11:35
  • Trabzonspor'da 1461 dönemi!20 Nisan 2014 Pazar 11:19
  • UEFA cezayı kesecek!20 Nisan 2014 Pazar 08:18
  • Fırtına direnemedi19 Nisan 2014 Cumartesi 17:44
  • Ordu'da talihsiz kaza: Asker şehit oldu!19 Nisan 2014 Cumartesi 17:02
  • Özkan Sümer 2010 - 2011 kupası zor gelir! 19 Nisan 2014 Cumartesi 16:56
  • Bakan Kılıç'tan Hacıosmanoğlu'na telefon19 Nisan 2014 Cumartesi 16:15
  • TS'nin gol yükünü onlar çekiyor19 Nisan 2014 Cumartesi 15:42
  • LİGLER
    • 1. Fenerbahçe296637
    • 2. Beşiktaş295421
    • 3. Galatasaray305321
    • 4. Trabzonspor304612
    • 5. Kasımpaşa304414
    • 6. Sivasspor29430
    • 16. Kayseri Erciyesspor3030-17
    • 17. MP Antalyaspor2928-8
    • 18. Kayserispor3026-24
    • Tümü
    • ÇOK OKUNANLAR

    İnternet üzerinden Güvenli Online Ukash satın alma Adresi Ukashal.com.tr Ukash Kart Resmi Web Sitesidir.