Yorum Ekle

  • yine miarabesque06 Mart 2013 Çarşamba 10:15

    yine mi taraftar suçlu? yapmayın bunu yaa

     BeğendimBeğenmedim
  • böyle taraftara böyle takımtarık buğra05 Mart 2013 Salı 22:20

    takımına kulubüne sahip çıkmayan bır şehire süper lig bile fazla.bızım yerımız 2.ligdir

     BeğendimBeğenmedim
  • ulatekin ketum05 Mart 2013 Salı 21:39

    ula gidiyruk tutam yok mu

    BeğendimBeğenmedim
  • İsimler DeğilErgün Özşahin05 Mart 2013 Salı 19:24

    Hocanın anlamadığı bazı isimleri kadro dışında tutarak düzelemeyeceğimizdir. Her futbolcudan bu sene faydalanması gerekiyor. Emersondan, Jankodan, Emreden, Adriandan faydalanmak lazım. Sene sonunda Adrian ve Bamba hariç tüm yabancıları göndermeyi ilk iş olarak düşünmemiz gerekir. Özellikle Colman'ı defetmek lazım çünkü, adam devre arası kampa geç katılarak hem takımı hem de kendini sabote etmiş, otoritenin ve disiplinin kucağına bombayı koyarak infilak ettirmiştir.

     BeğendimBeğenmedim
  • OPERASYON ŞART.adil türk05 Mart 2013 Salı 17:14

    6-7 Futbolcu bu takıma adapte edilerek yenilenmeli.

    BeğendimBeğenmedim
  • ıyı okusun herkes..hasan yener05 Mart 2013 Salı 16:45

    abdullahdan sağ bek celustkadan sol bek olmaz..colman ve zokoranın oynadığı her dakıka haram hıcbırsey yapmıyolar,halıl ve henrıke 1461de bıle forma bulamaz..adrıan ve emreyı almayan hoca sende kısısel cıkarların ıcın senol gunes gıbı takımı atese atıyorsun bu gıdısle gercekten patlayacağız ates barut mısalı..serkan colman celutska yasın halıl henrıke janko cech emerson sapara zokoroyla acılen yollar ayrılmalı sezon sonu..tolga alanzınho bamba emre soner adrıan dısında butun takım basdan asağı yenılenmelı..(onur demıyorum zıra onur sezon sonunda gayseyde bu yuzde yuz..abrurrahım albayrak ofıstekı calısma arkadasımın dayısı muslerayı satıp onuru alcaz sezon sonunda dıye bızaat soylemıs kendısıne hatta menejerıyle anlasılmıs bıle)trabzonspor

     BeğendimBeğenmedim
  • Murat Bulbul aynenmuharrem05 Mart 2013 Salı 15:35

    Tolunay hoca yerel basindan cok etkileniyor belli. Gelir gelmez Emersonu ve Jankoyu kesti. Kardesim kesilecek topcular belli Celutskayi kes Emerson banko oynasin, Colmani kes Soner oynasin , Olcani kes kim oynarsa oynasin. Olcan eli belinde geri donmuyor sol bek birakmadi. Onun yuzunden ne solbekler ileri gidebiliyor ne geri donebilyor. Emersonu bu takimda kesebilecek sol bek ozellikli adam yok Tolunay hoca Celutskayi oynatacaksan Serkani kes sagbek oynat Girayda oynamaz banko bamba diyorum

     BeğendimBeğenmedim
  • Kesmeyinaydın sungur05 Mart 2013 Salı 15:29

    Ayıptır ya esas bostan korkuluğu yalanadan takım da tutuluyor bu dediğim adam HalildirAdrian kardeşimiz takıma alınmıyor.Tolunay bu Adrian senin babanımı vurdu.

     BeğendimBeğenmedim
  • olcan halilerdem deste05 Mart 2013 Salı 15:26

    olcan ve halil diyorum başka birşey demiyorum. bu oyuncuların bir gram faydası yok bu takıma sezon başından beri,şenol güneşin sonunu hazırladılar sırada tolunay var herhalde. anlam vermek zor neden bu kadar ısrar ediliyor bunlarda. bu kadar az gol atma potansiyeli olan bir forvet hattı olan bir takımın başarılı olma şansı sıfır. ligin son sırasında akhisar belediyenin bile forvetine bakın gekas bizimkinden iyi,mersinin forveti nobre,tartışmasız en kötü forvetler bizim takımda.başarı beklemek hayalperestlik olur.sezon başında bu takımı planlayanlarda suç,başarısız olduklarını kabul edip istifa etmeleri gerekir.

     BeğendimBeğenmedim
  • tırı vırı işler bunlargürhan yılmaz05 Mart 2013 Salı 15:13

    neyın kafasını yaşıyorsunuz hey yönetim heyyy hoca bunların hiçbiri trabzonsporun kalıtesınde adam değıl şutlayın hepsını bunlardan bı cacık olmazz

     BeğendimBeğenmedim
  • saboteMURAT BÜLBÜL05 Mart 2013 Salı 15:12

    adrianı emorsonu kesiyorsun stop alanzinhyo yedek stop halil henrike ısrarı stop bunun adı kısaca tolunay sabote etmek için takımın başına geçmiştir. size ufak bir öneri bu takım eğer kümse düşerse düşünemiyorum neler olur ..

     BeğendimBeğenmedim
  • boşuna..fatih hacıalioğlu05 Mart 2013 Salı 15:09

    türkiyenin en zengn 100 işadamından 10 u trabzonluymuş.e bunlardan bırak 10 nunu 2 tanesi yönetimde olsa çok daha değişik şeyler olur ama iş trabzonspor olunca sahip çıkan yok.boşuna ümitleniyoruz.

     BeğendimBeğenmedim
  • inşallah bank asya bize trabzon olmazyaşar samancı05 Mart 2013 Salı 15:09

    inşallah bank asya bize trabzon olmaz

    BeğendimBeğenmedim
  • yine hüsran..fatih hacıalioğlu05 Mart 2013 Salı 15:06

    alıştık artık trabzonsporun dibe vurmasına.5 senede bir şampiyonluğa oynarız,olamayız ve takımı dağıtırlar.hep aynı senaryo.yorulduk artık.ümidimde kalmadı.biz şampiyon filan olamayız.zaten olsakta yapmıyorlar.ne diyeyim.

    BeğendimBeğenmedim
  • TOLUNAY ŞAŞIRMIŞ...MUSTAFA REŞİT AKÇAY OLMALI...Ali Aslıhan05 Mart 2013 Salı 15:03

    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

    BeğendimBeğenmedim
  • inanmamyılmaz topal05 Mart 2013 Salı 14:56

    bu görüşme daha yenimi yapılıyor eyvah eyvah eyvah eyvah !!!!

    BeğendimBeğenmedim
  • arslaninançİNANÇ ARSLAN05 Mart 2013 Salı 14:43

    Trabzonsporumuz bitmiştir...

     BeğendimBeğenmedim
  • Yazıkkmehmet al05 Mart 2013 Salı 14:36

    elindeki oyuncuları kullanmadıktan sonra neye yarar ki? elinde sol bek yokken emersonu kadroya almayarak,Gol atacak adam yokken Adrianı kesmek ilginç ve ne olursa olsun Bamba bu takımda her zaman olmalı şansız bir maç yüzünden gözardı etmek doğru değil,sağ bek yokken elindekilleri kullanmdan çakma bek yaratmak kısaca çok ilginç şeyler oluyor bu sene anlamakta zorlanıyorum

     BeğendimBeğenmedim
  • trabzonspor 1461 deyilosman demirci05 Mart 2013 Salı 14:26

    bakin hep 1461 deki oyunculari trabzonspora alalim diyorsunuz,ama trabzonspor 1461 deyil alin iste abdullah ne oldu aslinda onada yazik trabzonspor onun icin iki gömlek fazla.

     BeğendimBeğenmedim
  • OYUNCU SEÇİMLERİyıldız yakup05 Mart 2013 Salı 13:49

    Hocanın her halükarda kredisi en azından bu yıl için var. Ama bu kredinin bu şekilde tüketilmemesi lazım. Öyle yada böyle bu takımın bu yıl en çok gol atan oyuncusu nasıl oluyorda üç iki maçtır kadroya giremiyor. Oynadığı her hazırlık maçı yada lig maçında hep olumlu işler yapan Emre Güral neden kadroya giremiyor. Soruyorum onbirde Emre olsaydı bu yıl, vıttek janko yada henrıque'den ne kadar kötü oynardı. Sene başından beri beş gol atamazmıydı. Demek istediğim bazı oyunculara tanınan sınırsız fırsatlar bazılarından neden hemen esirgenir. Olcan ikinci yarı oynadığı maçların hangisinde birşey yaptı. Ama her maç doksan dakika sahada.

     BeğendimBeğenmedim
  • EN DOĞRUSU BUerhan ..........05 Mart 2013 Salı 13:43

    bu akşamı beklemeden bu infazı hemen yapın topcular arasında satışlar var ıclerınden bırı bjk ıı bırı fenerli biri gs li 2 veya 3 tana trabzonsporlu var gerisinin umrunda değil bitireni sizde bitirin bize saahada canla başla kosacak adam gerek TOLUNAY SU EMRE GÜRALADA sans ver artık forvette ADRİANI ilk 11 sok

     BeğendimBeğenmedim
  • nafileMEHMET TURHAN05 Mart 2013 Salı 13:42

    futbolcular kafasında bıtırmıs trabzonsporu kaç tane varkı trabzonlu futbolcunda bunu yapabılesın,bunolar 1461 trabzondandanmı utanmıyorlar acaba anlamıyorum ruhsuzlar ,bu sene en buyuk hedefımız turkıye kupası ve lıgde kalalımda yerımız onemlı degıl artık takıma futbolcular guvenememısını gectık bız bıle her mactan korkar olduk

    BeğendimBeğenmedim
  • SAHAMIZDA HENRIKE ALAN ADRIAN OLACAKHERSAYAYDIN05 Mart 2013 Salı 13:38

    yoksa iş halile balı olmayan serakn göbege vız vız olcana kalırsa akşam uyumadım bır yıl daha uyku haram olmasın bir iki kısıdısında iyi niyetlı ama yoksa yetenek sonuç olmuyor 3 kısı adama baskı yapıpta o adam aradan cıkıyorsa takım degılsın

    BeğendimBeğenmedim
  • YANDINIZFERŞAD YÜCE05 Mart 2013 Salı 13:30

    Bu haftasonu maçını keşke seyircisiz oynasaydık yoksa beşiktaşada yenilirsek bir facia çıkabilir çünkü taraftar sıkıştırılmış bomba gibi bu maçta patlayabilir spor faciası olabilir emniyet güçleri dikkatli olmalı barajın kapıları sallanıyor patlarsa önüne ne gelirse yıkar geçer çok dikkatli olmamız lazım.

     BeğendimBeğenmedim
  • kafanızı değiştirintuğrul tarhan05 Mart 2013 Salı 13:12

    futbolcuları değiştirmek kolay önce kafanızı değiştirin..halil,herriqe,sapara...... gibi sıradan adamlarla bu işin olmayacağını görün önce...büyük düşünün ..yazık bu taraftara...yazık sana şenol güneş kocaman bir enkaz bırakıp gittin

     BeğendimBeğenmedim
  • tsmustafa can05 Mart 2013 Salı 13:10

    Gecti bolunun pazari sür essegi nigdeye

    BeğendimBeğenmedim
  • HEP AYNI NAKARATkuzey can05 Mart 2013 Salı 13:08

    Kimse başka yerlere bakmıyor tamam takımın gidişatı kötü ama tam çıkış yakalayacakken bir hakem faciası dön başa bir dönüp bakın geriye kaç puanı hakemler çaldı ve zamanlaması nasıl diye. Bence tamam futbolcu kardeşler,imiz kötü oynuyor ama şu meşhur, hani basına sızan toplantıyı da unutmayalım. Hani TFF başkanı Kulüpler Birliği Başkanı ve Cavcav, orada konuşulanları ne çabuk unutuyoruz. Trabzonspor'u kümeye atmanın planları yapılmadı mı orada...

     BeğendimBeğenmedim
  • BAŞKAN VE YÖNETİM GİDİN ARTIKALİ KIRKBİR05 Mart 2013 Salı 13:05

    Tek çare yönetim biranönce gitmeli ve yeni yönetim seçilmeli.tolunay hocada yönetimle beraber gitmeli.takım MUSTAFA REŞİT AKÇAY a emanet edilmeli.onun isteği doğrultusunda transferler yapılmalı.fazla değil iki sene sonra ŞAMPİYONLUK garantisi veriyorum.

     BeğendimBeğenmedim
  • 13:00Neymar Messi05 Mart 2013 Salı 13:00

    Zaten bu kadroda varligiyla yoklugu belli olmayan oyuncu sayisi cogunlukta hele Halil ve Janko nun varligi ve yoklugu hic belli olmuyor en basta bu ikiliyi sutluyacaksin sonrasa gerisini plaseleyeceksin yani uzun lafin kisasi kokten temizlik farz oldu artik.

     BeğendimBeğenmedim
  • hepsi gitsin.semazen tese05 Mart 2013 Salı 12:59

    yolumuza 1461 ile devam edelim.bunları futbolcu diye alanların vebali de omuzlarındadır.trabzonspor tarihinde böyle bir kadro daha yoktur.her fırsatta kadromuz yeterli diyen başkan da takımı küme düşme noktasına getirdi.yaptığı onca hata yetmezmiş gibi şim de küme düşüyoruz.TAKIMINI DA AL GİT BAŞKAN.TRABZONSPOR ADI BİZE YETER.

     BeğendimBeğenmedim
  • ÇOK GEÇ OLMADANMURAT TARHAN05 Mart 2013 Salı 12:58

    küme düşme korkusunu hiç bu kadar ensemizde hissettiğimizi hatırlamıyorum. aynı sistem,aynı futbolcular ile yola devam ediyorsun hocam şu takımın düzenini janko ile emerson mu bozuyordu da sadece onlara kesik attın. ADRİAN"ın ölüsü iş yapar sahada. ALANZİNHO bu takımda topu rakip kaleye en hızlı taşıyan futbolcu. EMRE GÜRAL ı da oynat sevgili hocam 3-5 golde bu genç arkadaşımız kaçırsın bakalım. 7m den fazla kaleye 1 m uzaklıktan isabet ettirememek nasıl izah edilir. NOT: bizim takım kötü ama bu hakemlerde varya hepsi bizi inceden inceye doğruyorlar. lütfen bununda farkında olalım.

     BeğendimBeğenmedim
  • kör ve sağır olma...GÜRSEL ÖZGÜR05 Mart 2013 Salı 12:56

    Tolunay efendi,sürekli gürlüyorsun ama yağmurun esamesi okunmuyor.Katkın sıfır.Onur,Tolga,Adrian,Alanzinho,Emre hariç gönder.1461'den takviye al,61 forma numaralı Trabzonluları topla,göreceksin o zaman ruhu ve Trabzonluyu.Gönder bu ruhsuz çakalları...

     BeğendimBeğenmedim
  • tsmustafa can05 Mart 2013 Salı 12:55

    Kafkas Takimin Pimini Cekti gecmis olsun.!!!!!

     BeğendimBeğenmedim
  • PUYOLERTUĞRUL SAĞLAM05 Mart 2013 Salı 12:53

    yabancıların hepsi gitmesi lazım,1461 in yarısı,trabzonspor alınmalı,,,,,,,sadri şener derhal istifa etmeli,mustafa akçay daha fazla zaman kaybetmeden,trabzonsporun başına geçmeli.............

     BeğendimBeğenmedim