• Trabzon 15 °C

Spor

Güncelleme :10.08.2013 13:01|Haber Tarihi :10.08.2013 12:57|6 Yorum

Celutska'ya teklif var

Celutska'ya teklif var Celutska'ya teklif var Celutska'ya teklif var
E-PostaTakip etYazdır

Karaman, “Celustka’ya Avrupa’nın birkaç kulübünden teklif geldi. Bize ulaşan teklifleri değerlendirip en kısa zamanda kararımızı vereceğiz. Sadece Celustka’ya değil, kadrodaki diğer yabancı oyunculara da teklifler geliyor, en kısa zamanda bu teklifleri değerlendirip önümüze bakacağız” ifadelerini kullandı.

Bu haber toplam 10824 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 6 yorum eklendi.

  • 10:54AKY11 Ağustos 2013 Pazar 10:54

    yahu varsa gönderin. hele oynamayan yabancıları varsın zararına gönderin.

    BeğendimBeğenmedim
  • celutska kalmaliirfan ocak11 Ağustos 2013 Pazar 02:06

    Bence celutska kalmali cünkü defansda görevini en iyi sekilde yapiyor sol tarafda..

     BeğendimBeğenmedim
  • makermuharrem10 Ağustos 2013 Cumartesi 19:09

    Oynadigi iki Minsk maci bir de ismini bile unuttugum irlaanda takimi , bana Celutskayi anlatmayin kimse almaz onu. Isteyeni varsa 2 dakika tutmayin. Arkadasin dedigi gibi , Kadir Keles ondan daha iyi , goreceksiniz. Alanzinyo'da 15 dakikalik topcu artik gitmesi gerek. Madem Janko gitmiyor, Kalsin kulubeye hapsolsun veya tribune

     BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 6 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Rizespor'da hedef mutlak 3 puan19 Nisan 2014 Cumartesi 14:15
  • Trabzonspor adım adım Avrupa'ya!19 Nisan 2014 Cumartesi 13:42
  • Taraftar kalsın diyor yönetim...19 Nisan 2014 Cumartesi 13:10
  • Yusuf'u zorlayacağız19 Nisan 2014 Cumartesi 13:07
  • Henrique kendini affettirdi19 Nisan 2014 Cumartesi 13:05
  • TS'de galibiyet izni19 Nisan 2014 Cumartesi 12:23
  • Mandıralı'nın yeni Maestro'su19 Nisan 2014 Cumartesi 12:21
  • Teniste Trabzon derceye girdi19 Nisan 2014 Cumartesi 11:54
  • Doludizgin Avrupa'ya19 Nisan 2014 Cumartesi 11:25
  • Rakip forvetler Trabzonspor'u geçemiyor19 Nisan 2014 Cumartesi 11:19
  • LİGLER
    • 1. Fenerbahçe296637
    • 2. Beşiktaş295421
    • 3. Galatasaray305321
    • 4. Trabzonspor304612
    • 5. Kasımpaşa304414
    • 6. Sivasspor29430
    • 16. Kayseri Erciyesspor3030-17
    • 17. MP Antalyaspor2928-8
    • 18. Kayserispor3026-24
    • Tümü
    • ÇOK OKUNANLAR

    İnternet üzerinden Güvenli Online Ukash satın alma Adresi Ukashal.com.tr Ukash Kart Resmi Web Sitesidir.