banner192

KTÜ'de ilginç fotoğraf

KTÜ’de kolektiflerin eylemi esnasında Harita Mühendisliği Bölümü öğrencileri de Total Station ile ölçüm yapılıyordu… KTÜ’de öğrenci kolektiflerinin bağış paralarını protesto ettiği yürüyüş sırasında, KTÜ Harita Mühendisliği Bölümü öğrencilerinin yol kenar

KTÜ'de ilginç fotoğraf

KTÜ’de kolektiflerin eylemi esnasında Harita Mühendisliği Bölümü öğrencileri de Total Station ile ölçüm yapılıyordu…

 

KTÜ’de öğrenci kolektiflerinin bağış paralarını protesto ettiği yürüyüş sırasında, KTÜ Harita Mühendisliği Bölümü öğrencilerinin yol kenarında uzunluk, açı ve yükseklik ölçmeye yarayan Total Station ile ölçüm yaparak derslerine devam etmeleri de dikkati çekti.


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
meralke - 6 yıl önce
Öğrencikler var öğrenciler var öğrenci olan çalışır. öğrencik olan boş çalışır
Avatar
draydın - 6 yıl önce
istiyorlarki devlet meselelerinden bi haber koyun gibi insanlar yetiştirmek. siyasiler gelince hazırola geçecek ögrenci arıyorlar. koyun arayanlar yazın yaylalara çıksın bolca var.
Avatar
TOKER - 6 yıl önce
Üniversitelerin öğrencilerden zorla aldığı katılım payına baş kaldıran bu öğrencileri cesaretlerinden dolayı canı gönülden kutluyorum.Memleketin sizin gibi hakkını demokratik yollarda arayan(yumurta atmadan!) cesur gençlere ihtiyacı var..
Avatar
BATU - 6 yıl önce
Öndeki arkadaş öğrenci arkadakiler dövmeci.Polislerle çatışmak öğrencilikse ben koyun olmayı,memleketimin toprağını koklamayı tercih ederim...O öğrencilerin polislere nasıl vurduğunu ben gördüm.Bu mu öğrencilik?
Avatar
xxxextra - 6 yıl önce
Çok güzel ya.güldüm :)) Bende orda okuyom.sürekli arazideyiz.yıllardır ölçüyolar kampüsü bizde ölçüyoz. :)) gelin çilemizi yapın haber. :)) hergün ktü den bir haber. :))
Avatar
UmiT - 6 yıl önce
TOKER isimli okuyucu, eğer bu konuda bi bilginiz yoksa ben kısaca özet geçeyim size. sağa sola yumurta atmaya gidenlerde bu arkadaşlar şuan protesto yapan da bu arkadaşlar. size çok kısa bir örnek vereceğim bu arkadaşlarla ilgili. Dolmuş zamlarının 1tl den 1.25 tlye çıktığında bu arkadaşlar kampüste ayakkabılarını çıkararak yürüdüler sözde eylem yaptılar fakat eylem biter bitmez hepsi ayakkabılarını giydi ve inanın %80ni o protesto ettikleri dolmuşlara binip gittiler. bu eylem yapanların öğrencilikle alakaları dahi yok gidin bakın bir çoğu okuldan umudunu kesmiş kişiler okulunu uzatmış kişiler. ayrıca 25 tlyi okula vermezler ama tek gecede para verip aldıkları alkolün hesabını kimse yapamaz. okulu savunmaya çalışmıyorum bende karşıyım 25 tl verilmesine ama ne demişler emir demiri keser eğer okumak istiyorsak mecburen de olsa parayı yatırıyoruz.. saygılar..
Avatar
kenan_ts - 6 yıl önce
mecburiyete sürüklenen öğrenci gibi yaşıyorsan emin ol ileriki hayatında sana başka dayatımlar gelecek ve sen bunlara da göz yummak zorunda kalacaksın. başını eğerek mecburiyet diye bişeyi nasıl kabul ediyor bu millet anlamıyorum hakikaten. başka bi arkadaş da demişki "Polislerle çatışmak öğrencilikse ben koyun olmayı,memleketimin toprağını koklamayı tercih ederim" polis kim diye sorarım kendisine. bağımsız mı çalışıyor yoksa devlet büyüklerinin emrindeler mi?? yanlış işleyen devletin, haksız rektörün arkasında olan polisle her türlü çatışırım ben arkadaş. sanki polis sütten çıkmış ak kaşık. ama siz böyle aman devletinize polisinize askerinize boyun eğmeye devam edin. onlar ne yaparsa doğru yapar demeye devam edin. bu yaptıklarınız sayesinde 3.dünya ülkesi değil de şuan medeniyetin göbeğindeyiz zaten
Avatar
UmiT - 6 yıl önce
Koyun olan sizlersiniz ama bunu farkına hiçbirzaman varamazsınız bu mantıkla. birşeyi protesto ediyorsan devlet memuru gibi sabah 9 akşam 5 arası gelip gitmezsin. ANKARA'da tekel işçileri nasıl eylem yapmış bi araştırın. tek amacınız etrafı kışkırtmak. Polise vurmak ne demek ne hakla çatışırsın sen polisle, yarın birgün başına kötü bişey gelse kimden yardım isteyeceksin nereyi arayacaksın ? 155 i mi ? yoksa sizin gibi koyunları güden o çobanları mı ? sence hangisi daha çabuk yardıma gelecek sana ?