• Trabzon 26 °C

Magazin

Güncelleme :05.08.2009 16:44|Haber Tarihi :05.08.2009 16:44|5 Yorum

Başbakan benzetmesine kızıyor

Başbakan benzetmesine kızıyor Başbakan benzetmesine kızıyor Başbakan benzetmesine kızıyor
E-PostaTakip etYazdır
Nejat İşler, Başbakan Tayyip Erdoğan'a benzetilmesine çok sinirleniyormuş. “Ejder Kapanı” filminin başrol oyuncusu Nejat İşler," Bu duruma uyuz olurum. Başbakan'la tek ortak noktamız ikimizin de FB'yi tutması” dedi.
Okuyucu Yorumları

Toplam 5 yorum eklendi.

  • HELAL SANA...DENİZ.06 Ağustos 2009 Perşembe 22:32

    nejat işlere katılıyorum..bencede onun gibi birine benzetilmek bencede kötü..hem nejat işler erdogandan cok cok yakışıklı...

     BeğendimBeğenmedim
  • öp alnına koy be...khoyur06 Ağustos 2009 Perşembe 16:57

    adama bak be, sanki kötü bir şeymiş gibi uyuz oluyormuş. sen önce devlet büyüklerine saygıyı öğren. Sanatçı müsvettesi seni gidi seni. Uyuz

     BeğendimBeğenmedim
  • hadibeHAYALİ05 Ağustos 2009 Çarşamba 21:17

    sen onun gibi birine ben zeyemez sin zaten senin ne haddi bu ülkenin başbakanına ben zemek

     BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 5 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • "Neredeyse yüzgeçlerim çıktı”02 Eylül 2015 Çarşamba 17:24
  • Ünlü Oyuncu son yolculuğuna uğurlandı02 Eylül 2015 Çarşamba 15:18
  • İbrahim Tatlıses resmen başvurdu02 Eylül 2015 Çarşamba 13:23
  • Kadınları çekici gösteren 7 parça02 Eylül 2015 Çarşamba 11:37
  • Hadise'nin son hali dikkat çekti!02 Eylül 2015 Çarşamba 11:37
  • Viktoriya Chelsea'nin yeni doktoru mu?02 Eylül 2015 Çarşamba 11:37
  • Yıllar sonra gelen özür Demet Akalın Ömer Topçu02 Eylül 2015 Çarşamba 11:03
  • Ünlü top model Türkiye’ye geliyor02 Eylül 2015 Çarşamba 10:59
  • Ünlü manken gece yarısı karakola sığındı02 Eylül 2015 Çarşamba 10:50
  • Kim Kardashian'dan Türk kankası Mert Alaş'lı paylaşım Mert Alaş kimdir 02 Eylül 2015 Çarşamba 09:50


  • ANKET
    Sizce transfer döneminde Trabzonspor'un yaptığı en iyi transfer hangisi?
    ÜYE İŞLEMLERİ