• Trabzon 22 °C

Magazin

Güncelleme :05.08.2009 16:44|Haber Tarihi :05.08.2009 16:44|5 Yorum

Başbakan benzetmesine kızıyor

Başbakan benzetmesine kızıyor Başbakan benzetmesine kızıyor Başbakan benzetmesine kızıyor
E-PostaTakip etYazdır
Nejat İşler, Başbakan Tayyip Erdoğan'a benzetilmesine çok sinirleniyormuş. “Ejder Kapanı” filminin başrol oyuncusu Nejat İşler," Bu duruma uyuz olurum. Başbakan'la tek ortak noktamız ikimizin de FB'yi tutması” dedi.
Bu haber toplam 9958 defa okunmuştur
Okuyucu Yorumları

Toplam 5 yorum eklendi.

  • HELAL SANA...DENİZ.06 Ağustos 2009 Perşembe 22:32

    nejat işlere katılıyorum..bencede onun gibi birine benzetilmek bencede kötü..hem nejat işler erdogandan cok cok yakışıklı...

     BeğendimBeğenmedim
  • öp alnına koy be...khoyur06 Ağustos 2009 Perşembe 16:57

    adama bak be, sanki kötü bir şeymiş gibi uyuz oluyormuş. sen önce devlet büyüklerine saygıyı öğren. Sanatçı müsvettesi seni gidi seni. Uyuz

     BeğendimBeğenmedim
  • hadibeHAYALİ05 Ağustos 2009 Çarşamba 21:17

    sen onun gibi birine ben zeyemez sin zaten senin ne haddi bu ülkenin başbakanına ben zemek

     BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 5 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Türk şoförleri böyle anlattı15 Eylül 2014 Pazartesi 21:54