• Trabzon 13 °C

Magazin

Güncelleme :05.08.2009 16:44|Haber Tarihi :05.08.2009 16:44|5 Yorum

Başbakan benzetmesine kızıyor

Başbakan benzetmesine kızıyor Başbakan benzetmesine kızıyor Başbakan benzetmesine kızıyor
E-PostaTakip etYazdır
Nejat İşler, Başbakan Tayyip Erdoğan'a benzetilmesine çok sinirleniyormuş. “Ejder Kapanı” filminin başrol oyuncusu Nejat İşler," Bu duruma uyuz olurum. Başbakan'la tek ortak noktamız ikimizin de FB'yi tutması” dedi.
Bu haber toplam 9751 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 5 yorum eklendi.

  • HELAL SANA...DENİZ.06 Ağustos 2009 Perşembe 22:32

    nejat işlere katılıyorum..bencede onun gibi birine benzetilmek bencede kötü..hem nejat işler erdogandan cok cok yakışıklı...

     BeğendimBeğenmedim
  • öp alnına koy be...khoyur06 Ağustos 2009 Perşembe 16:57

    adama bak be, sanki kötü bir şeymiş gibi uyuz oluyormuş. sen önce devlet büyüklerine saygıyı öğren. Sanatçı müsvettesi seni gidi seni. Uyuz

     BeğendimBeğenmedim
  • hadibeHAYALİ05 Ağustos 2009 Çarşamba 21:17

    sen onun gibi birine ben zeyemez sin zaten senin ne haddi bu ülkenin başbakanına ben zemek

     BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 5 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Ferdi Tayfur nasıl dolandırıldığını anlattı!12 Nisan 2014 Cumartesi 10:30
  • Kenan Işık'a Türkülü tedavi08 Nisan 2014 Salı 16:07
  • Dünyanın en güzel 20 kadını!08 Nisan 2014 Salı 11:30
  • Ünlü oyuncuya silahlı saldırı07 Nisan 2014 Pazartesi 21:29
  • Ali Ağaoğlu Umre'ye gitti07 Nisan 2014 Pazartesi 16:10
  • Ünlü oyuncu herkesi şoke etti!06 Nisan 2014 Pazar 22:14
  • Hülya Avşar'dan 70 bin TL'lik hibe!..06 Nisan 2014 Pazar 13:44
  • Cem Yılmaz'dan Selfie’ye Türkçe karşılık04 Nisan 2014 Cuma 14:39
  • Hülya Koçyiğit'ten üzücü haber!02 Nisan 2014 Çarşamba 15:45
  • Her haliyle Hocanın kedicikleri! 31 Mart 2014 Pazartesi 23:17
    • ÇOK OKUNANLAR

    İnternet üzerinden Güvenli Online Ukash satın alma Adresi Ukashal.com.tr Ukash Kart Resmi Web Sitesidir.

    sanalbasin.com üyesidir

    ÜYE İŞLEMLERİ