• Trabzon 13 °C

Spor

Güncelleme :04.06.2013 14:13|Haber Tarihi :03.06.2013 16:50|7 Yorum

Akçay ile resmi görüşme başladı

Akçay ile resmi görüşme başladı Akçay ile resmi görüşme başladı Akçay ile resmi görüşme başladı
E-PostaTakip etYazdır

Trabzonspor'da hareketli saatler yaşanıyor. Trabzonspor Tolunay Kafkas'la yolları ayırdığını resmen duyurmasının ardından Kafkas'ın yerine getirileceği açıklanan Mustafa Akçay'la resmi görüşmelere başladı.

Trabzonspor sitesinden konuyla ilgili yapılan açıklamada "Trabzonspor yönetim kurulunun kararı doğrultusunda profesyonel futbol takımı teknik direktörlüğü konusunda Mustafa Reşit Akçay ile görüşmelere başlanmıştır." denildi.

Bu haber toplam 7244 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 7 yorum eklendi.

  • tek patronSafak Aydin03 Haziran 2013 Pazartesi 21:50

    Ünal simdi derseki yok efendim anlasamadik ben geciyorum takimin basina, takimin patronu kim?

    BeğendimBeğenmedim
  • adan altanmete devrancı03 Haziran 2013 Pazartesi 20:19

    yorumunu üzerime almıyorum ben hiç bi zaamn mustafa hoca ts ye teknik direktör olsun demedim.1461 den ts ye topçu gelebilir ama abartmadan.şimdi soruyorum gökdeniz ve fatih tekkeden sonra kaç tane topçu çıktı alt yapıdan?barış memişmi?hüseyinmi?tayfun coramı?hasan üçüncümü?mustafa yumlumu?trabzondan çok topçu çıkıyor aMA 10 tanesinden 1 tanesi yıldız oluyor.

     BeğendimBeğenmedim
  • daha düne kadar akçay göreve dienler naber?!adan altan03 Haziran 2013 Pazartesi 19:12

    ne oldu hoca 10 maç yaptı takım 0mı çekti?yazıklr olsun sizn gibi tarftara.nedir bu yaptınız?istemezükçüler.taksimdekiler gibi bahane üretiyor.çok deil 3 ay önce 1461 oyuncuları çıksın tsda oynasın siz demedinizmi?kendi evlatlarımıza değer verelim demedinizmi?şimdi ne oldu 90 derece döndükmü?fb gs bjknn ,iişine gelsin diye güzel yorum yapıyor TSlu olmayan tslular....

     BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 7 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • TS istedi devlerin gözdesi oldu!20 Nisan 2014 Pazar 20:15
  • Çilekeş 1461 Trabzon!20 Nisan 2014 Pazar 19:15
  • PTT 1. Ligde sonuçlar20 Nisan 2014 Pazar 17:51
  • Kulaçoğlu'ndan sert mesaj! 20 Nisan 2014 Pazar 17:24
  • Giresunspor güle oynaya20 Nisan 2014 Pazar 17:04
  • Ofspor farklı yenildi20 Nisan 2014 Pazar 17:03
  • 1461 Trabzon-K.maraşspor maçından kareler20 Nisan 2014 Pazar 16:15
  • Bosingwa'nın büyük mutluluğu!20 Nisan 2014 Pazar 16:05
  • Süper Lige geliyorlar! 20 Nisan 2014 Pazar 15:48
  • Ç.Rizespor Lua-Lua ile güldü20 Nisan 2014 Pazar 15:43
  • LİGLER
    • 1. Fenerbahçe306737
    • 2. Beşiktaş305521
    • 3. Galatasaray305321
    • 4. Trabzonspor304612
    • 5. Kasımpaşa304414
    • 6. Sivasspor29430
    • 16. Kayseri Erciyesspor3030-17
    • 17. MP Antalyaspor2928-8
    • 18. Kayserispor3026-24
    • Tümü
    • ÇOK OKUNANLAR

    İnternet üzerinden Güvenli Online Ukash satın alma Adresi Ukashal.com.tr Ukash Kart Resmi Web Sitesidir.