• Trabzon 15 °C

Bölgesel

Güncelleme :17.01.2012 14:53|Haber Tarihi :17.01.2012 14:53

Akçaabat'ta intihar

Akçaabat'ta intihar Akçaabat'ta intihar Akçaabat'ta intihar
E-PostaTakip etYazdır

Trabzon'un Akçaabat ilçesinde bunalıma giren 3 çocuk annesi Nermin Aslan, üzerine benzin döküp yaktıktan sonra 4. kattan atlayarak intihar etti.

Olay ilçeye bağlı Mersin Beldesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Nermin Aslan (38) isimli anne, 3. çocuğunun doğumundan sonra girdiği bunalım sonucu oturduğu binanın 4. katına çıkarak önce üzerine benzin döküp yaktı, sonrada kendini boşluğuna bıraktı.

Nermin Aslan, olay yerinde hayatını kaybederken, olayla ilgili soruşturma sürüyor

Bu haber toplam 6025 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 yorum eklendi.

Diğer Haberler
  • Ortahisar İlçesi şiddete teslim23 Nisan 2014 Çarşamba 11:05
  • Trabzon okullarında 23 Nisan böyle kutlandı...23 Nisan 2014 Çarşamba 10:42
  • Bölgenin en büyüğü Trabzon'da!23 Nisan 2014 Çarşamba 10:32
  • Trabzonlu nerede denize girecek?23 Nisan 2014 Çarşamba 10:09
  • Trabzon'da 23 Nisan kutlaması23 Nisan 2014 Çarşamba 09:47
  • Vakfıkebir'de 5 sporcunun öldüğü kazaya 5 yıl hapis! 23 Nisan 2014 Çarşamba 09:25
  • Haber61'in siyasi ajandası23 Nisan 2014 Çarşamba 09:19
  • Giresun'da trafik kazası: 1 ölü 4 yaralı23 Nisan 2014 Çarşamba 08:41
  • Karadeniz'de 'Kürdistan' gerginliği!23 Nisan 2014 Çarşamba 08:27
  • Fatsa Emniyet Müdürlüğüne yeni isim !23 Nisan 2014 Çarşamba 08:25
    • ÇOK OKUNANLAR

    İnternet üzerinden Güvenli Online Ukash satın alma Adresi Ukashal.com.tr Ukash Kart Resmi Web Sitesidir.

    sanalbasin.com üyesidir

    ÜYE İŞLEMLERİ