• Trabzon 13 °C

Bölgesel

Güncelleme :17.01.2012 14:53|Haber Tarihi :17.01.2012 14:53

Akçaabat'ta intihar

Akçaabat'ta intihar Akçaabat'ta intihar Akçaabat'ta intihar
E-PostaTakip etYazdır

Trabzon'un Akçaabat ilçesinde bunalıma giren 3 çocuk annesi Nermin Aslan, üzerine benzin döküp yaktıktan sonra 4. kattan atlayarak intihar etti.

Olay ilçeye bağlı Mersin Beldesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Nermin Aslan (38) isimli anne, 3. çocuğunun doğumundan sonra girdiği bunalım sonucu oturduğu binanın 4. katına çıkarak önce üzerine benzin döküp yaktı, sonrada kendini boşluğuna bıraktı.

Nermin Aslan, olay yerinde hayatını kaybederken, olayla ilgili soruşturma sürüyor

Bu haber toplam 6021 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 yorum eklendi.

Diğer Haberler
  • Rize'de elektrik kesintisi19 Nisan 2014 Cumartesi 14:13
  • Hacıosmanoğlu'nun acı günü19 Nisan 2014 Cumartesi 14:05
  • Trabzon'da ilgi azaldı! 19 Nisan 2014 Cumartesi 13:51
  • Giresun'da dev operasyon: 7 kişi tutuklandı 19 Nisan 2014 Cumartesi 13:02
  • Ordu havaalanında inekler otluyor!19 Nisan 2014 Cumartesi 12:45
  • Trabzon'da engelliler evliliğe nasıl bakıyor?19 Nisan 2014 Cumartesi 12:43
  • Trabzon Ülkü Ocakları bitmek üzere! 19 Nisan 2014 Cumartesi 12:32
  • Trabzon mitingi başına dert oldu! 19 Nisan 2014 Cumartesi 11:39
  • Trabzon'a biyolojik inceleme!19 Nisan 2014 Cumartesi 11:37
  • Trabzon'da ne kadar araç var?19 Nisan 2014 Cumartesi 11:07
    • ÇOK OKUNANLAR

    İnternet üzerinden Güvenli Online Ukash satın alma Adresi Ukashal.com.tr Ukash Kart Resmi Web Sitesidir.

    sanalbasin.com üyesidir

    ÜYE İŞLEMLERİ